Wie handelt uit passie heeft geen werk,
maar een leven
Te vaak zien we nog dat organisaties, met name in e-commerce, grote kansen onbenut laten.
Dutch Ecommerce helpt deze kansen wel te benutten, we helpen de (online) salesdoelen te verbeteren, de (gepersonaliseerde) interacties te optimaliseren en helpen bij het verhogen van de online traffic.
We zorgen voor lagere online kosten en betere resultaten!
Samen met jouw visie, kennis van het product of dienst, zakelijke doelstellingen en onze passie voor e-commerce, marketing en de drang om het beste uit mensen en organisaties te halen overtreffen we alle verwachtingen!
Leuk om te lezen

3 personalisatie valkuilen
Dale Carnegie zei ooit: “a person’s name is to that person the sweetest and most important sound in any language.” In zekere zin pleitte hij voor het

Er waren eens 5 e-mailmarketing fabels…
Als kind is mij altijd verteld dat het zeven jaar duurt voordat je kauwgom verteert als je het hebt doorgeslikt. Tot op de dag van

E-mailmarketing nog steeds niet dood?
In een eerder artikel schreef ik al dat uit onderzoek bleek dat de gemiddelde persoon een aandachtsspanne heeft van acht seconden. Dat is één seconde

Segmentatie of Personalisatie?
Uit een studie van Microsoft bleek vorig jaar dat mensen een kortere aandacht spanne hebben dan een goudvis. Dit toont aan dat elk stukje van
Wie mochten we al helpen









